فروشگاه سایت فروشگاه سایت فروشگاه سایت "دانلود آهنگ جدید حمید عسکری.یگانه.چاوشی.یاس.شاهین نجفی.شادمهر

javahermarket

دانلود رایگان بازی Battle Los Angeles
 
كد تقويم
 
Fun &Love
every thing u want
 
 

 

 

 

دانلود رایگان بازی Battle Los Angeles

نام بازی: Battle Los Angeles-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: Mar 11, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
حمایت توسط : Saber Interactive
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد

Battle Los Angeles عنوان یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که در تاریخ 11 مارچ 2011 توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط Saber Interactive ساخته و حمایت شد.زمانی که تصاویری از محیط این بازی بر روی سایت رسمی این بازی قرار داده شد شاید خیلی از گیمر ها نمیتوانستند باور کنند که با یک بازی زیبا با حجم کم روبه رو هستند !! داستان بازی Battle Los Angeles : شهر لس آنجلس در بازی Battle Los Angeles این فرصت را به گیمر میدهد تا احساس هیجان به تمام معنا در کنار شخصیت پردازی و کاراکتر های اصلی فیلمی که بازی از روی آن ساخته شده است داشته باشد.وظیفه شما در این بازی محافظ از خود  و شهر در مقابل نیروهای ناشناخته میباشد. در حقیقت گیمر در نقش سرجوخه Lee Imlayدر نقش های مختلف ایفای وظیفه میکند.مبارزه دریایی در برابر تهاجم بیگانگان در سرتاسر جهان آغاز شده است.البته فراموش نکنید شهر لس آنجلس به عنوان میدان نبرد اصلی و نقطه عطف بازی میباشد....!!! نکته بسیار مهم و بسیار شگفت انگیز این بازی حجم کم آن در مقابل گرافیک خیره کننده آن میباشد. در این بازی دشمنان شما بسیار سر سخت میباشند.به عنوان مثال این دشمنان شما همان بیگانگان فضایی میباشند که از زرادخانه های غول پیکر استفاده میکنند.از جمله سلاح هایی که در این بازی میبینید : راکت اندازها - نارنجک های frag  - جان پناه های مدرن - سلاح های فوق مدرن جهت مقابله با بیگانگان و .. .البته سلاح دیگری نیز در اختیار بیگانگان میباشد که شخصا معتقدم گیمر زیاد از دیدن آن خوشحال نمیشود و آن چیزی نیست جز استفاده از ماژول Havok یرای تخریب هز آن چه که فکرش را بکنید.بازی به علت جدید بودن فعلا امتیازی را از سایت گیم اسپات دریافت نکرده است.اما پیش بینی میشود امتیازی بین 7.5 تا 8.5 دریافت کند.
دانلود بازی Battle Los Angeles در ادامه مطلب....
راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
 یا isobusterبرای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل  دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso  را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند  r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
 

دانلود رایگان بازی Battle Los Angeles دانلود رایگان بازی Battle Los Angeles دانلود رایگان بازی Battle Los Angeles دانلود رایگان بازی Battle Los Angeles

 

ینک های دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <حال وسرگرمی> Fun &Love و آدرس funlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 174632
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1